Linux---winNT

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Srpen 17 21:51:56 CEST 1999

Dne 18. 8. 1999 Ladislav Vyslouzil napsal:

> Prihlasovani je pres jmeno a heslo v nekriptovane podobe, pouze
> cisty text.

Jak uz tady dnes padlo, proc je na pevne lince autorizace?

> Jestlize spustim na NT RAS a na Linuxu pppd vypise mi do logu
>  - Conection script failed.
> S touto problematikou nemam zadne zkusenosti. Delal jsem to pouze
> podle knihy LINUX - Internet server a HOWTO.

> connect /etc/ppp/nt.pripoj

Kdyz tam nebude ta autorizace, nebudete ani potrebovat chat. Vubec je to s
tim chatem nejake divne. Modemy se preci spoji samy a vy jim pak do toho
"hrabete" chatem. To se mi nezda.

> /etc/ppp/nt.pripoj
>
> /usr/sbin/chat -f /etc/ppp/nt.chat

Pridejte -v a uvidite, co se ukaze ve /var/log/messages

> ABORT BUSY
> '' AT OK CONNECT ''
> ogin: jmeno word: heslo

Tohle je taky nejake divne. Pokud se nemylim, znamena to, ze poslete AT,
cekate OK, pak poslete CONNECT a necekate nic? Pocet parametru preci musi byt
sudy - povel, odpoved (pripadne jeste timeout). Nemelo by to kdyztak uz by
nejak takhle

ABORT BUSY '' init_povel OK connect_povel CONNECT '' ogin: jmeno word: heslo

kde init_povel bude neco jako ATZ a connect povel treba ATX1D (viz dale)?

Ovsem vyuziti toho skriptu ma podle me vyznam jenom kdyz pouzivate modemy
typu GVC, ktere behaji na pevne lince trochu jinak - jeden musi dat ATA a
druhy ATX1D, pricemz tyto povely nejde ulozit do profilu.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison