URL/IP filtr

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 18 10:45:00 CEST 1999

> Mozno by pomohlo toto: (Z powertoolsov 6.0.)
>
> Name        : junkbuster                   Relocations: (not
relocateable)
> The Internet Junkbuster stops your browser from displaying the
> advertisement images that pervade many commercial web pages.  Since your
> browser has to download fewer images, surfing the web should be faster.

No jo, ale to pak musi byt v browseru nastaveno jako proxy, ale ja chci,
aby to fungovalo i pri nastaveni Direct (LAN) connection. Podle mne to bude
nejaky patch do kernelu, ale mohlo by to byti i "neco jineho".

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC