URL/IP filtr

Středa Srpen 18 22:54:49 CEST 1999

On Wed, 18 Aug 1999, Jaroslav Lukesh wrote:

> No jo, ale to pak musi byt v browseru nastaveno jako proxy, ale ja chci,
> aby to fungovalo i pri nastaveni Direct (LAN) connection. Podle mne to bude
> nejaky patch do kernelu, ale mohlo by to byti i "neco jineho".

Muzete zkusit pomoci "transparent proxy" presmerovat vsechny konekce na
port 80 na lokalni port, kde Junkbuster bezi, nebo proste zakazat
forwarding portu 80 a rict lidem, ze jim to nebude fungovat, dokud si
nenastavi proxy. :)

Ovsem nebude to fungovat na servery, ktere bezi na nejakem neocekavanem
portu.