announce : projekt distribucia linuxu pre male a stredne firmy

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Středa Srpen 18 11:08:15 CEST 1999

> P.S. Neberte to tak jako ze vam to chcu znechutit nebo tak nejak, ja fandim a to
> dost projektum ktere vznikaji ohledne toho operacniho systemu, ale ma to byt takove
> male varovani aby z toho nevznikl nejaky kolos jako Windows a to bych byl nerad,
> kdyby se potom zacalo vrhat spatne svetlo na tento OS

nie , to  v ziadnom pripade :))... skor naopak ..som rad ze mi aspon
niekto odpovedal  a je  ochotny komunikovat resp poradit ....
ide mi totiz o to aby si kazdy klikaci "systemak" z win sveta mohol
vyskusat linux a  hlavne aby v malej firme kde je tak majitel a este dalsi
2ja ludia a potrebuju inet ( chcu ) nemuseli nikoho volat ani zhanat ...
jednoducho vopchaju CD do mechaniky a ono sa im to nainstaluje "samo"
nabrowsuju si to nejakym browserom .. povedia ... ano xcem sietovu
tlaciaren .. xcem posielat faxy .. xcem  4 email schranky a chcem aby sa
to prihlasovalo k prowiderovi vzdy ked si moja klientska masina vypyta
nejaku html stranku od proxaca  .... proste nieco na sposob blackboxu a
aby sme na to mohli napisat "linux" ... ide o to ze na
sklug na rak.isternet.sk sa o tychto veciach v poslednom case dost diskutuje
... a moj vysledny nazor dospel do _tohoto_ stadia

			s vdakou Jan Matis