announce : projekt distribucia linuxu pre male a stredne firmy

Karel Volejnik Karel.Volejnik na be-net.cz
Středa Srpen 18 20:13:47 CEST 1999

Dne St, 18 srp 1999 jste napsal(a):

> Ale docela me zaujala takova "mala modra krabicka" co je na  ni napsano
> Cobalt (ted nevim jak dal - p. Stanek o tom psal i na Penguinovi). Je v
> tom Linux a pritom o tom to "spravce" ani nemusi vedet. Ani nemusi
> vedet, ze je tam MIPS a dali "nedulezite" podrobnosti.
> BTW: Hezke je nastavovani IP adresy na prednim panelu napr :))

Cobalt je pekny.

Jestli nekdo sledujete deni okolo linuxu na SA-1100 derivatech (StrongARM), tak
tam je takovych projektu vice. Kompletni linux s ovladanim pres web, i jako
maly server do 19" racku je napriklad i byvaly NetWinder od Corel Computers
(vyrabi se to dal, firmu koupil nekdo jiny - kdyz Corel skoncil s HW).

Myslim, ze takova mala distribuce - pouze jako server pro neznale (pokud se
rozume nadefinuje, co to vlastne ma umet - jinak by sprava byla slozita, at uz
by to bylo pres www nebo treba pres 3D virtualni helmu :-) by mela velky
smysl.