pevna IP pro dialup

Vojtech Moravek moravek na czcom.cz
Středa Srpen 18 11:15:13 CEST 1999

Dobry den,
uz delsi dobu sleduji Vasi debatu co je nejlepsi,

ale at obhajujete cokoliv.. v dnesni dobe a u nas plati, ze pokud chcete
delat providera, nebo subprovidera musite na to mit hardware, protoze si
nemuzete dovolit vypadky z duvodu, ze nahodou vam spadlo  napriklad
overovani..todle by se vam stalo dvakrat trikrat a mel byste po klientech

 ..BTW ..zajimalo by me jak mate vyreseno zalozni overovani na linuxu. tzn
pokud vam spadne jeden acces server tak aby klienty prevzal zalozni a
klienti nepoznali ze mate primar dole??

S pozdravem Vojtech Moravek

vojtech.moravek na czcom.cz