Nejde mi spustit DOOM - cannot execute binary file

Zdenek Krepela aligra na uo.fairnet.cz
Středa Srpen 18 19:48:18 CEST 1999

> Pravdepodobne nemate prislusne knihovny v systemu. Tipoval bych, ze Doom
> bude potrebovat libc5 knihovny (RH6.0 je glibc 2.1 system). V tom
> pripade budete potrebovat libc-5.3.12-31.i386.rpm nebo podobny. Kdybyste
> pouzil Doom z RPM baliku, pak byste se tuto "nepodstatnou" informaci
> dozvedel ze zavislosti (tzv. dependecies) :-)
>
> Zkuste: ldd /kde/je/binarka/dooma
> Binarku najdete napr.: which doom
> nebo: updatedb
>       locate doom

Knihovnu libc-5.3.12-31.rpm mam nainstalovanou, alespon mi to pise
rpm -q.  S libc-5.3.12-31.i386.rpm to bude horsi. Tu nemam a nevim
kde bych ji mohl sehnat.
Dooma z rpm beliku jsem vyzkousel. Na CD od RH 6.0 byl, ale nachapu proc se
nenainstaloval, kdyz jsem v setupu zatrhnul plnou instalaci.
Dokonce obsahuje i rundooma, ale obraz se mi porad smrstuje a
roztahuje, skoro to vypada jako kdyby monitoru busilo srdce :o)

Zpet k problemu.
ldd /usr/games/doom1.8/sdoom jsem vyzkousel ale misto linku to vypsalo:
not a dynamic executable. I presto ze mi vyse zminovany doom uz de,
kdyz pominu grafiku :o), chtel bych ten prvni problem vyresit, protoze i
quake mi pise stejnou hlasku.

Diky za pochopeni.
S pozdravem
ZK