Nejde mi spustit DOOM - cannot execute binary file

Zdenek Krepela aligra na uo.fairnet.cz
Středa Srpen 18 20:36:31 CEST 1999

Zdravim,

> Spouštíte správně doom ? Na ftp://ftp.penguin.cz/pub/hry/ je skript na
> startování doom1 a doom2, musí být správně nastavena cesta na wad soubor.
> Funguje vám správně SVGA knihovna (pro sdoom) ? Funguje třeba SVGA
> prohlížeč obrázků zgv ? Zkuste si stáhnou rpm balík z ftp.linux.cz, ten na
> RH 6.0 funguje - vyzkoušeno.

Myslim, ze ve spousteni to nebude. I kdyby se spoustel doom z
rpm baliku, bez pomoci skriptu, napsalo by to alespon ze nemuze
najit wad soubor nebo neco takovyho.
Prohlizec obrazku funguje, ale grafika neni nic moc.
Jak jsem jiz psal, rpm dooma jsem zkousel a funguje.
Ale nevim kde se nastavuje grafika (rozliseni a hloubka), ta mi totiz jde
nejak divne - smrstuje a roztahuje se obraz.

Myslim ze Michal Weinfurtner mel pravdu s tema a.out binarkama, ale
zatim nevim  jak to v modulech nastavit, takze to nemuzu vyzkouset

ZK