Domenove maily a mailing listy.

Peter Stibrany pstibrany na nocomment.sk
Čtvrtek Srpen 19 09:06:02 CEST 1999

Ahoj.

V poslednom case sa coraz castejsie stretavam s tym, ze male
firmy a spolocnosti prijimaju svoje maily cez jednu domenovu
schranku. To znamena ze napriklad vsetky maily na *@ahoj.sk
su ulozene do mailboxu ahoj. Jeden pocitac potom taha postu
z tohto mailboxu (casto cez pop3) a snazi sa porozdelovat ju
medzi uzivatelov.

Problem nastava v momente, ked uzivatel-prijemca nie je
uvedeny v ziadnej casti mailovej hlavicky, teda, ani v To:,
ani v Cc:, atd. To sa stava ked prijemca dostava napriklad
maily z nejakeho mailing listu. V takomto pripade casto
jedina zmienka o tom, komu mail isiel je iba v poli
ze toto pole moze obsahovat v podstate cokolvek co admin na
mailovej masine chce a moze vynechat zmienku o 'for ...'.

Moja otazka: Akym sposobom sa potom da rozdelit posta pre
uzivatelov, ale tak aby to *vzdy* a 100% fungovalo (teda aj
hore uvedeny pripad)?

Nechcem kecat, nie som si uplne isty ci nasledujuce vety su
pravdive, ale mam pocit, ze som videl nejaky soft, co to
dokazal. Behalo to pod winNT a robilo to presne to co chcem
-- tahalo postu a triedilo. Nie som si isty, ci to zvladalo
aj postu z mailing listov, ale ti ludia sa netvarili, ze by
s tym mali predtym nejake problemy.

S pozdravom,
	Peter -Cipso- Stibrany