Domenove maily a mailing listy.

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Srpen 19 13:07:22 CEST 1999

Dne 19. 8. 1999 Peter Stibrany napsal:

> Problem nastava v momente, ked uzivatel-prijemca nie je
> uvedeny v ziadnej casti mailovej hlavicky, teda, ani v To:,
> ani v Cc:, atd. To sa stava ked prijemca dostava napriklad
> maily z nejakeho mailing listu. V takomto pripade casto
> jedina zmienka o tom, komu mail isiel je iba v poli
> ze toto pole moze obsahovat v podstate cokolvek co admin na
> mailovej masine chce a moze vynechat zmienku o 'for ...'.
>
> Moja otazka: Akym sposobom sa potom da rozdelit posta pre
> uzivatelov, ale tak aby to *vzdy* a 100% fungovalo (teda aj
> hore uvedeny pripad)?

Pokud se nemylim, jde o to, ze spravny prijemce je uveden v obalce, ktera se
uz ale pres POP3 nepredava. Myslim, ze reseni spociva v hlavicce
X-Envelope-To, ktera by mela obsahovat obalkoveho prijemce. Pak staci rict
programu, ktery to stahuje (fetchmail), aby na tuto hlavicku bral zretel.
Potiz je v tom, ze pridavani zminovane hlavicky do emailu musi zajistit
provider.

Doufam, ze moc nemlzim, sam to nepouzivam a kdyz se nikdo jiny nemel k
odpovedi, zalovil jsem v pameti, co se o tom tady uz napsalo :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison