TCP/IP v jadrech 2.0 a 2.2

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Srpen 19 18:53:23 CEST 1999

Dne 19. 8. 1999 Milan Kerslager napsal:

> No, to co udela Alan, to obvykle vsechno projde skrz Linuse do nove
> release. Linus se venuje rade 2.3.x, Alan "rad zacistuje" stabilni verze
> jader (ovsem sam nove verze nevydava), ale prijima pro ne patche. V tuto
> chvili je  2.2.12pre8 oznacena na jeho strankach jako finalni pro
> Linuse, je vsak mozne, ze neco z toho Linus odmitne (resp. bude
> pozadovat lepsi zpracovani).
> Myslim, ze Andrea tlaci sve patche primo do Linuse, ovsem protoze to u
> 2.2.x nema smysl, tak v tomto pripade pres Alana, ktery to "balikuje a
> forwarduje" primo nasemu "nejvyssimu".
> [...]

OK, ja si to vyzkousim. Jeste jeden dotaz. Nas server je pomerne narocny i na
mnozstvi bezicich procesu/otevrenych souboru. Jadra 2.0 jsem kvuli tomu
patchoval (http://www.linux.org.za/patches/filehandle.patch.linux.v8/). Jak
je na tom v tomhle ohledu verze 2.2? Patche jsem nenasel (uprimne receno jsem
je zatim ani nijak dukladne nehledal), ale tenhle problem IMHO pretrvava ne?
Dynamicke pole filedescriptoru je az ted v rade 2.3, ne?

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison