TCP/IP v jadrech 2.0 a 2.2

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Srpen 19 22:38:42 CEST 1999

On 19 Aug 1999 18:37:51 +0200, Milan Kerslager wrote:

: Alanovym patchum se da verit, snad jedine problemy, ktere se s nimi
: vyskytuji, jsou razu: nejde to zkompilovat. Andrea je odvaznejsi, ovsem
: ja mam silny pocit, ze nektere veci od nej byly vylozene dobre.

Mam ale dojem, ze Andrea ma obcas tendenciu vypustit
nie celkom premyslenu vec a potom v priebehu par hodin
poslat tri patche patchu (mam osobne skusenosti, ladil som
s nim v 2.1.cosi volaco okolo komunikacie s tlaciarnou :-))

Ja by som vzdy pockal na akceptaciu Alanom.

Zdravi
--
				Stano