ACL v BINDU - vyznam...

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Srpen 19 19:08:23 CEST 1999

Zdravim,

> b) allow-transfer musi byt jeste ns.eunet.cz, jinak neprojde registrace.

   A je zde nejaky duvod, proc AXFR nepovolit odevsad?

> Rozhodne doporucuji zkonfigurovanou domenu projet nekterymi (nebo radeji
> vsemi) nastroji vyse uvedenymi a a pokusit se zmeni vse, co oznacuji za
> "error" i "warning" - vyhnete se tim mnoha potencialnim neprijemnostem.

   Mimochodem, kdybyste nahodou narazili na jakoukoliv chybu v DNS, kterou
Sleuth neodhali, budu jen rad, kdyz se o ni dozvim :-))

> Tipuji, ze 95% domen v .cz by vsemi testy neproslo.

   To mi skoro prijde jako optimisticky odhad :-)))

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Disc space, the final frontier!"