ACL v BINDU - vyznam...

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Srpen 19 19:38:08 CEST 1999

Martin `MJ' Mares wrote:

> Zdravim,

>    A je zde nejaky duvod, proc AXFR nepovolit odevsad?

Duvody tu jsou, i kdyz zalezi asi na uvaze kazdeho, jak vazne.

Treba nmap umi automaticky udelat zone transfer a oscannovat vsechny
hosty, co najde - to se mi nemusi moc libit.
Nebo vubec zjisteni vsech hostu v domene - muzu chtit, aby nektere
nebyly verejne zname.

Na druhou stranu sam jsem rad, kdyz mam nekdy problem se domailovat nebo
do-www-ckovat, tak zone transfer prislusne domeny muze napovedet.

Zdravi

Petr Soucek