Off-topic: varargs volaju varargs

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Srpen 19 22:34:56 CEST 1999

Ahojte,

viem, ze je to tu OT, ale hladanie v archivoch skupin, ktore
by to mali mat v naplni, nic neprinieslo.

Potrebujem funkciu s premennym poctom argumentov, ktora
nieco urobi a s tymi istymi argumentami zavola inu
funkciu. Viem, ze to uplne portabilne nejde, ale rad
by som to mal portabilne aspon medzi gcc na roznych
platformach.

Pre vysvetlenie: ide znovu o forcedIM - povedal som si,
ze to skusim riesit ako preload kniznicu, ale nie
sposobom "skompilovat vybranu sadu funkcii z Xlib",
ale urobit len svoje veci a potom zavolat povodne
X funkcie (zistene pomocou dlsym a.p.). Dodatocne
informacie by si modul drzal v svojich hashoch
a nevrtal sa do vnutornych struktur Xlibu.

Vsetko je fajn, len XCreateIC ma premenny pocet
argumentov a neexistuje verzia, ktora by bola
externe pristupna a brala argumenty ako sa patri.
Ja ju potrebujem minimalne odchytit, ci bola
volana - argumenty menit nepotrebujem.

Jeden ofajc ma napada - konkretne pre XCreateIC
budu tak ci tak vsetky argumenty rovnako velke
(integery alebo pointre) a sotva ich niekto bude
odovzdavat nejake zavratne mnozstvo, takze sa
proste daju nastrkat natvrdo, ale rad by som
vedel, ako sa to robit ma.

Zdravi
--
				Stano