IPX routing

Pavel Krpata taylor na mcc.cz
Čtvrtek Srpen 19 23:22:07 CEST 1999

Nazdar vsichni,

Mam problem, potrebuju rozchodit linux jako IPX router, ale nechci
provozovat mars_nwe nebo podobny emulator netware. Nekde jsem sehnal
ipxripd_07.tgz, coz by melo byt presne to co potrebuju (IPX RIP a SAP
daemon), jenze to nejde zkompilovat. Zkousel jsem to na RedHatu 5.2 i 6.0 a
na obou to hlasi chyby v *.h souborech (konkretne tusim if.h) ze standardni
linuxove knihovny. V popisu k tomu je neco o kernelu 1.2.x, takze to bude
asi chtit neco novejsiho. Nevite tedy nekdo prosim o nejakem funkcnim (na
kernelu 2.2.x a 2.0.x) IPX RIP a SAP daemonu?

            Pavel