Instalace Linuxu

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Srpen 20 07:08:52 CEST 1999

On 19 Aug 99, at 17:45, thus spake Jaroslav Kocourek:

> Dobry den,
>
> mam nasledujici problem. Nemohu naistalovat Redhat 6.0 na notebooku bez CD.
> Notebook ma PCMCIA sitovy adapter (znacky EDIMAX, je mezi podporovanym
> hardware a pod win95 funguje OK).
> Instalace Linuxu ho nepozna. Nemate nekdo nejake reseni ?

Ja mam pocit, ze distribuce Linuxu se mimo jine lisi i tim, s jakymi ovladaci
prichazeji. Ja jsem podobny problem (mam kartu Xircom) vyresil tim, ze jsem
se vykaslal na RedHat i Debian a nainstaloval jsem Slackware.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!