Instalace Linuxu

Pátek Srpen 20 11:30:45 CEST 1999

Pokud je ovladac ty karty ve standardnim jadre 2.2.5 (ktere je v
bootovackach RH), pak by to melo fungovat. Pouzivate pcmcia.img?

http://www.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/redhat/6.0cz/doc/rhmanual/manual/doc000.htm

Pavel Kraus wrote:

> On 19 Aug 99, at 17:45, thus spake Jaroslav Kocourek:

> Ja mam pocit, ze distribuce Linuxu se mimo jine lisi i tim, s jakymi ovladaci
> prichazeji. Ja jsem podobny problem (mam kartu Xircom) vyresil tim, ze jsem
> se vykaslal na RedHat i Debian a nainstaloval jsem Slackware.

Distribuce jsou prakticky stejne (vyuzivaji stejny SW i jadro), lisi se
jen balenim (tj. instalacni baliky, instalacni program, apod.).
Napriklad SRC baliky je moc pekny vynalez a pokud vim, ve Slackware
nejsou, takze zopakovat postup kompilace programu XY s volbami, ktere
potrebuji, je netrivialni (navic v soucasnosti, kdy "temer" kazdy
program potrebuje alespon jeden glibc patch).

--
                        Milan Kerslager