pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 20 08:36:58 CEST 1999

> 	Mohl byste prosim tuto posaz rozvest pripadne doplnit na zaklade jakych
> skutecnosti, zkusenosti a argumentu tvrdite toto? Myslim si, ze by
> nejenom me to zajimalo...

Ja som to nepisal ale vysvetelim.
Nie kazdy provider ma zamestnanca co u neho bude robit az do dochodku.
Nie kazdy sa venuje linuxu a inym systemom. Pride nejaky linuxak ako vy.
Vsetko mu tam porobi. A odide do lepsie plateneho zamestnania.
Pride druhy, ktory s tym nerobil a uz je kde ? (v haji aj s providerom).
Zakaznik ma ale za sluzby zaplatene a nie a nie ich pouzit, lebo provider
nevie zase sprevadzkovat to co bolo predtym. A to je neseriozne voci
zakaznikovi.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }