pevna IP pro dialup

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pondělí Srpen 23 14:45:49 CEST 1999

> Nie kazdy sa venuje linuxu a inym systemom. Pride nejaky linuxak ako vy.
> Vsetko mu tam porobi. A odide do lepsie plateneho zamestnania.

	1. staci mit radnou smlouvu vcetne servisu

> Pride druhy, ktory s tym nerobil a uz je kde ? (v haji aj s providerom).

	2. Pokud bude smluvne zavazany, ze preda dokumentaci k cinnosti a
nastaveni, tj. rekneme instalacni LOG, kde budou rozvedeny vsechny
podstatne kroky vedouci k jakymkoli upravam nainstalovanych sluzeb
nevidim problem...

> Zakaznik ma ale za sluzby zaplatene a nie a nie ich pouzit, lebo provider
> nevie zase sprevadzkovat to co bolo predtym. A to je neseriozne voci
> zakaznikovi.

	3. Ale tohle je problem zakaznika, ze se snazi usetrit za kazdou cenu a
tim padem nakupuje reseni o 100 a vice % levnejsi. Ostatne, nikdy se Vam
nestalo, ze byste mel nainstalovat nebo rozchodit neco napr. na SGI a
pritom nemate ani potrebnou dokumentaci ani servis, inu protoze Vas
zamestnavatel chtel setrit tak, ze radeji koupil jen za 300kkc zelezo,
ale nic k tomu? (Me ne, ael memu kamaradovi systemakovi ano, a to pak po
certech shanel informace jak to dat dokupy)

	4. Bod 3 vysvetluje jen proc to, co popisujete Vy neni
samospasitelne...

	5. Osobne jsem se minuly tyden doval do velkoobchodniho nakupniho
ceniku a nikde jsem nevidel i to nejblbejsi CISCO pod 25.000 - a Linux
router i s HW Vam postavim daleko lacinejsi....

    S pozdravem a pranim hezkeho dne za firmu FoNet, spol. s r.o.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz