Samba na vfat

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Pátek Srpen 20 10:29:03 CEST 1999

Dobrý den,

protože dělám v Linuxu ale občas i ve Windoze, zachtělo se mi mít v obou
případech stejné zveřejněné adresáře a soubory, aby při pohledu přes Sambu
bylo jedno, v které systému právě pracuji. Snažil jsem se tedy
nakonfigurovat linuxovskou Sambu tak, aby zveřejnila soubory na
přimountované windowsovské partition.

Soubory ani adresáře umístěné na vfat však Samba nevypisuje, jako kdyby
neexistovaly. Nepomohla ani žádná kombinace linků: jakmile něco vede mimo
ext2, ve sdílení se prostě neobjeví. Prohledal jsem dokumentaci, ale kromě
parametru 'follow symlinks' jsem nenašel nic odpovídajícího. V souboru
/etc/smb.conf mám mj. tohle:

[public]
   comment = Public Storage
   path = /mnt/public
   public = yes
   writable = no

Poradíte mi?
RedHat 5.1, kernel 2.2.10, samba-1.9.18p8-5.

                                                Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \