Samba na vfat

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pátek Srpen 20 14:34:50 CEST 1999

On Fri, 20 Aug 1999, Pavel Franc wrote:

> Dobrý den,
>
> protože dělám v Linuxu ale občas i ve Windoze, zachtělo se mi mít v obou
> případech stejné zveřejněné adresáře a soubory, aby při pohledu přes Sambu
> bylo jedno, v které systému právě pracuji. Snažil jsem se tedy
> nakonfigurovat linuxovskou Sambu tak, aby zveřejnila soubory na
> přimountované windowsovské partition.
>
> Soubory ani adresáře umístěné na vfat však Samba nevypisuje, jako kdyby
> neexistovaly. Nepomohla ani žádná kombinace linků: jakmile něco vede mimo
> ext2, ve sdílení se prostě neobjeví. Prohledal jsem dokumentaci, ale kromě
> [...]

Pouzivam sambu 1.9.18.p10 a uzivatele pres ni mohou v pohode
pristupovat na disk fat32 primontovany ve strukture.
Navic samba myslim nijak nekontroluje, na jakem svazku je adresar.

Ted me napada, jak jsou nastavena prava pri montovani toho vfat svazku?
umask by melo byt 000, tj. rwxrwxrwx. Minimalne je ale potreba rxrxrx,
tedy umask 222.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel: +420/68/5391545                                              *
*       068/5391545                             Czech Republic       *