Linux - C nebo Java?

Pátek Srpen 20 11:37:04 CEST 1999

Zasadni problem bude asi rozdil mezi aplikacemi a jadrem. C je na jadro
dobre proto, ze je to dostatecne nizky a dostatecne abstraktni jazyk. To
prinasi silu, rychlost, prenositelnost a samozrejme zname problemy s
ulitlymi pointery. U aplikaci nemusi jit o stejny problem, zde se Java
mozna chyti. Ze by nekdo prepsal jadro do "superrychle Javy", tomu moc
neverim (jako experiment mozna). Budete totiz zavlekat zbytecne dalsi
vrstvu [Engine napsany v C :-)].

A nebo jsme si nerozumeli? Linux != aplikace v nem pouzivane.

Hmm, v totalni vitezstvi Javy moc neverim, programovacich jazyku je na
zemi dost....

--
                        Milan Kerslager