pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Srpen 20 12:27:13 CEST 1999

> To zalezi na smlouve. Nekteri zakaznici si je mohou stahnout na
> www.cisco.com. Ale je pravda, ze ne vsichni.
>
> Na druhou stranu, protoze snad neexistuje IOS, ve kterem by se v
> prubehu sesti mesicu neobjevila chyba, tak jej muzete zkusit
> reklamovat u prodejce :-)

Nuz mal som namysli presne ten pripad, ked is ho mozete stiahnut z
cisco.com. A je tiez pravda, ze len pre zmluvnych partnerov.
Ked som sa to pokusal stiahnut sam, nikde som sa nedostal. Neskor som
zistil, ze organizacia pre ktoru pracujem patri k zmluvnym partnerom :-)
Takze novy IOS uz cestoval ku mne.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }