pevna IP pro dialup

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pondělí Srpen 23 15:03:41 CEST 1999

> Nuz mal som namysli presne ten pripad, ked is ho mozete stiahnut z
> cisco.com. A je tiez pravda, ze len pre zmluvnych partnerov.
> Ked som sa to pokusal stiahnut sam, nikde som sa nedostal. Neskor som
> zistil, ze organizacia pre ktoru pracujem patri k zmluvnym partnerom :-)
> Takze novy IOS uz cestoval ku mne.

	Vyborne, takze zakaznikovy takovych firem nezbyva nic jineho nez stale
platit a platit... - neni nahodou chyba v IOS (nemusi to prece byt jen
security bug)  omezenim funkcnosti zarizeni ktere si koupil a na ktere
se vztahuji zarucni podminky. Jaka je informovanost zakazniku o chybach,
dojde informace za zakaznikem (napada me srovnani s vyrobnimi vadami
jistych dilu v autech, to se zakaznici dozvedeli z novin, televize... -
slo o bezpecnost, jiste fyzicka je pro lidi zatim stale prednejsi,
nicmene informaci zacina byt cim dal nutnejsi) nebo si to on musi kazdou
chvili hledat na Webu one firmy, ktera to tam nekde na okraj zverejni
aby se nereklo a byla z obliga, vsak jsme zakazniky informovali, je na
nich, ze necnou nase news... - to neni ironie, ptam se, protoze me
zajima jaka je podpora zakazniku ze strany firmy CISCO, kdyz mi je temer
kazdy provider cpe a o nicem jinem se nehodla bavit...

	Trochu mi to pripomina nasi trpkou zkusenost, kde server od firmy IBM
(server rady PC320) obsahuje 'cinknute' SIMMy, upraveny BIOS a evidentne
dohodu s MS, protoze jinak mi asi nikdo nevysvetli, proc jine SIMMy nez
od IBM (soucasna cena za 32MB SIMM je radove kolem 25.000,- bez dane -
nedelam si legraci, cenik stary 3 tydny ukazu) oficialne nejedou, kdyz
clovek najde nekolik kusu, ktere jednou (dokonce jeden par jsou EDO,
ktere vubec deska nepodporuje) a BIOS to nadetekuje, Windows98 stale
tvrdi, ze mam 16MB, a pokud nabootuju Linux mam skutecne 140MB ktere
jsem tam po ruznu (celkem 4 pary, kazdy uplne jiny) sehnal... - server
mel 16MB a pokud bychom nebyli vynalezavi, pak misto radove 6.000,- bez
DPH bychom za upgrade na 128MB v dnesni dobe vyplazli pres 100.000,-Kc
proc? Protoze je to drahe, je to dobre??? Pochopili jsme proc servisni
stredisko firmy A&A v Brne nemuze velke modre prijit ani na jmeno... co
a jak maji vysvetlit zakaznikum se uz big blue nedozvi....:-(

    S pozdravem a pranim hezkeho dne za firmu FoNet, spol. s r.o.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz