Dva monitory na 1 PC ???

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Srpen 20 13:48:06 CEST 1999

On Fri, 20 Aug 1999, Michal Krause wrote:

> No ja jsem mel na mysli Linux. A myslim, ze jsem ani nemlzil, v

nemlzil, s MDA to jde s nejakou zaplatou od nejakeho 1.1(?).x

> CONFIG_MDA_CONSOLE

> Takze mam pocit, ze v Linuxu je to opravdu jenom kombinace normalni
> karta/Hercules. A AFAIK, Xka zadnou svoji podporu pro dva monitory snad
> nemaji, ne?

To je to co nevim, pokud to neumi XFree86 muze to umet nejaky
jiny X Server, mozna dokonce pujde pustit dva X Servery :-), ale
horsi to bude pokud na desktop druheho monitoru by mel byt
pokracovanim desktopu z prvniho monitoru (coz jde, ale otazka
zdali na Linuxu). Kombinace s MDA je prece jen ta uroven
grafiky nemusi kazdemu stacit :)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic