Dva monitory na 1 PC ???

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 20 13:54:02 CEST 1999

> To je to co nevim, pokud to neumi XFree86 muze to umet nejaky
> jiny X Server, mozna dokonce pujde pustit dva X Servery :-), ale
> horsi to bude pokud na desktop druheho monitoru by mel byt
> pokracovanim desktopu z prvniho monitoru (coz jde, ale otazka
> zdali na Linuxu). Kombinace s MDA je prece jen ta uroven
> grafiky nemusi kazdemu stacit :)

Kdysi mi nekdo rikal, ze na sparcLinuxu jde pustit xserver (tam je
taky xfree, ne???) pres dva framebuffery. Takze pokud by se podarilo
donutit jadro k pouziti dvou framebufferu a pak X spustit nejak jako
Xfb /dev/fd0 /dev/fb1
tak by se to treba podarilo.

No nic, jen tak strilim od boku, nikdy jsem to nejenze nezkousel ale
ani me nenapadlo se nad tim vice zamyslet nebo to nekde hledat :)

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+