ACL v BINDU - vyznam...

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Srpen 20 14:48:48 CEST 1999

Zdravim,

> Toho jsem si nevsiml - je pravda, ze v te dobe jsem jeste s axfr
> nesaskoval :-) Muzete mi nekdo rici, k cemu axfr potrebuje - proc
> mu nestaci dotaz na SOA a NS? Je nekde v podminkach napsano,
> ze podminkou funkcnosti serveru se rozumi, ze musi povolit axfr, a
> z ktereho stroje? Stejne mi to prijde trochu prehnany pozadavek.

   To zalezi na uhlu pohledu -- muj osobni nazor napriklad je, ze
je prehnane odkudkoliv AXFR zakazovat.  Jsem jen rad, ze CZ NIC
dela pri zakladani domeny alespon zakladni testy konsistence vsech
recordu, protoze spousta lidi, kteri se snazi DNS servery provozovat
nejspise o prislusnych RFC ani neslysela, natoz pak aby je cetla.

   Co se toho, co a jak je ve kterych podminkach napsano, tyce,
myslim si, ze AXFR je standardni soucasti DNS protokolu,
a tudiz neni duvod do nejakych podminek explicitne psat, ze musi
byt podporovano.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive."