ACL v BINDU - vyznam...

Martin Och martin na och.cz
Pátek Srpen 20 17:41:46 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Martin `MJ' Mares <mj na ucw.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, August 20, 1999 2:48 PM
Subject: Re: ACL v BINDU - vyznam...

>    To zalezi na uhlu pohledu -- muj osobni nazor napriklad je, ze
> je prehnane odkudkoliv AXFR zakazovat.  Jsem jen rad, ze CZ NIC
> dela pri zakladani domeny alespon zakladni testy konsistence vsech
> recordu, protoze spousta lidi, kteri se snazi DNS servery provozovat
> nejspise o prislusnych RFC ani neslysela, natoz pak aby je cetla.
>
>    Co se toho, co a jak je ve kterych podminkach napsano, tyce,
> myslim si, ze AXFR je standardni soucasti DNS protokolu,
> a tudiz neni duvod do nejakych podminek explicitne psat, ze musi
> byt podporovano.

Jejda, tak jsem tal do ziveho :))?

Ja se jen ptal jestli  a komu mohu zakazat AXFER, protoze se mi nelibi, ze
mi DNS
vyziraji nejaci deutschland-skopcacky NS, ci buhvi co.
A vznikl z toho takovy flame-war.

:)) Nebuste do NIC-CZ, vzdyt oni chudacci ani nevi jestli 1.600, nebo 800
:))

Kazdopadne dekuji vsem, co se SUBJ. venovali....

Diky

--
Martin Och
Network Administrator