IPX routing

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Neděle Srpen 22 22:21:34 CEST 1999

On Thu, 19 Aug 1999, Pavel Krpata wrote:

> Nazdar vsichni,
>
> Mam problem, potrebuju rozchodit linux jako IPX router, ale nechci
> provozovat mars_nwe nebo podobny emulator netware. Nekde jsem sehnal
> ipxripd_07.tgz, coz by melo byt presne to co potrebuju (IPX RIP a SAP
> daemon), jenze to nejde zkompilovat. Zkousel jsem to na RedHatu 5.2 i 6.0 a
> na obou to hlasi chyby v *.h souborech (konkretne tusim if.h) ze standardni
> linuxove knihovny. V popisu k tomu je neco o kernelu 1.2.x, takze to bude
> asi chtit neco novejsiho. Nevite tedy nekdo prosim o nejakem funkcnim (na
> [...]

   Na contrib.redhat.com (nebo lepe nejakem mistnim zrcadle) je tento
program v RPMku, ktere funguje dobre.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40012
IRCnet:    Borek @ #usti                  Czech Republic
PGP keyid: 287F8888 (on PGPnet keyserv)   tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========