Problem s 3c905

mIHAU webmaster na tony.cz
Pondělí Srpen 23 07:52:56 CEST 1999

On Sun, 22 Aug 1999, you wrote:
>Zdravím,
>Co se týká síťových karet 3c90xx, doporučil bych od nich přejít na jiného
>výrobce, protože poslední dobou je to u 3comu "volaké zmetené". Tento prob
>lém těchto karet jsem zpozoroval na všech systémech co s nimi pracuji, a tak
>nějak si poslední dobou dávám pozor na to nejen, jaký má ta karta chipset,
>ale i KDE byla vyrobena. Mozna je to muj subjektivni dojem, ale ty co jsou z
>USA jsou v poradku, ty jsou vyrabeny nekde jinde jsou nejake divne, i kdyz
>na prvni pohled vypada tistak stejne.

>S pozdravem
> [...]

Diky za rady, osobne jsem problem obesel vymenou za ISA starou dobrou 3c509.
U mne to konkretne vypada na problem s motherboardem, ale docela by mne
zajimalo, co mi tak mohlo odejit (a jak to dokazat prodejci PC), ze mi nejede
(a predtim jela :) ) 3comka na PCI, diagnosticky sw mam nekdy z dob 486, a ten
nic nenasel. Vsechno se zda byt v poradku (pamet, procesor, vse jsem zkousel
menit), na PCI mi jede grafika bez problemu, ale 3com umrel...

Je ale fakt (a posledni dobou to rika dost lidi), ze na 3com NIC radsi
zapomenout. Asi je pryc ta doba, kdy se 3comy povazovaly za velmi dobre.

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)