Vymena sitovych karet

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Pondělí Srpen 23 08:55:20 CEST 1999

Michal Krause wrote:

> Pokud je to modul, muze byt uveden nekde v /etc/sysconfig/network nebo
> /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0. Pokud je driver zakompilovany v
> jadre, mel byste sem asi poslat, co pise kernel o sitovce pri startu
> (dmesg).
>
> S pozdravem
>
> Michal Krause                                                      /\
> ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu     /\/  \

Driver je pochopitelne zakompilovany v jadre. Puvodne jsem tam mel oba pro
starou (IntelExpresPro) i pro novou (3c900). Je to principielne spane nebo
muzu mit v jadre driveru klidne deset a pouzije se pouze ten, ktery dokaze
detekovat svoji kartu? Nic meme jsem vyrobil dalsi jadro, kde je pouze ten
spravny ovladac. Stale to nefunguje. Zde je vypis (prepis) kernelu:

eth0: 3Com 3c9055 Boomerang 100BaseTx at 0xfc40, 00:60:08:cd:a6:93. IRQ 11
    8k word-wide RAM 3:5 Rx:Tx split , NWay Autonegotiation interface.
    MII transceiver found at addres 24, status 7849
    Enabling bus-master transmits and whole-frame receivers.
3x59x.c:v.0.99E 5/12/98 Donald Becker...

Jak se zda, tak je to v poradku. Zkousel jsem tu sitovku pomoci Echo serveru
(pod DOSem) od 3Com a to funguje. Na druhe strane pod Win95 jsem ji rozchodit
nedokazal, coz jiste neni smerodatne. :-)

        Lukas Fiala