Vymena sitovych karet

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 23 15:09:13 CEST 1999

Dne 23. 8. 1999 Lukas Fiala napsal:

> Driver je pochopitelne zakompilovany v jadre. Puvodne jsem tam mel oba pro
> starou (IntelExpresPro) i pro novou (3c900). Je to principielne spane nebo
> muzu mit v jadre driveru klidne deset a pouzije se pouze ten, ktery dokaze
> detekovat svoji kartu? Nic meme jsem vyrobil dalsi jadro, kde je pouze ten
> spravny ovladac. Stale to nefunguje. Zde je vypis (prepis) kernelu:

> eth0: 3Com 3c9055 Boomerang 100BaseTx at 0xfc40, 00:60:08:cd:a6:93. IRQ 11
>     8k word-wide RAM 3:5 Rx:Tx split , NWay Autonegotiation interface.
>     MII transceiver found at addres 24, status 7849
> [...]

Hm, jednou se mi stalo, ze jsem mel kartu 3c905b a tu jsem nikdy nerozbehal.
Vsechno proslo vcetne ifconfigu, ale neslo pingat nic jineho nez sam sebe.
Nakonec jsem ji vymenil a ziju spokojene az dodnes :)

Jinak jsem slysel, ze rada b obsahuje jakousi autokonfiguraci, ktera podle
paketu na siti cosi nastavuje a pak se teprve rozbehne. Tim padem nelze dve
tyhle karty pichnout proti sobe na krizeny kabel, protoze obe cekaji na ten
prvni paket a uzivatel tam sedi jak blbec :)
To asi nebude Vas pripad, ale pro jistotu jsem to zminil :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison