Znovu - jak potlacit banner page v RH 6.0?

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pondělí Srpen 23 13:51:53 CEST 1999

# tiskarnu HP 4000N pod linuxem. Muzu poprosit o nejake ty zkusenosti? Nejvic
# bych potreboval vedet jaky balik si mam od HP stahnout. Nasel jsem tam neco

  nic nestahujte

# jako Web JetAdmin je to ono? Bude pak fungovat normalni tisk z shelu nebo to

  bude

cat /etc/printcap

.common:\
        :mx#0\
        :sd=/var/spool/lpd/%P\
        :lf=/var/log/lpd-log\
        :lp=/dev/null\
        :sb\
        :send_try#1\
        :send_timeout#3600

lj|lp|tisk na lj4000N|lj4000N:\
        :tc=.common\
        :rm=xxx.xxx.xxx.xxx        <= xxx.... je IP vasi tiskarny

  Robert

P.S. Je to v archivu, psal jsem to tam cca pred mesicem

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne