Znovu - jak potlacit banner page v RH 6.0?

Radim Halir halir na utia.cas.cz
Pondělí Srpen 23 15:57:09 CEST 1999

> našel jsem v archívu dotaz na potlačení banner page, ale žádnou odpověď.Jak
> někdo psal, v /etc/printcap je sh (suppress header), ale bez efektu...
> P.S. Tiskárna je HP 4000N, ale myslím, že to na ní vůbec nezávisí.

Bohuzel trochu zavisi. Tiskarny HP se vyznacuji tim, ze potlaceni tisku
banneru pres lpd spojeni jaksi ignoruji. Pomuze bud zakaz tisku banneru
primo na tiskarne (telnet), nebo k prikazu lpr pridat prepinac -h
(viz man lpr). A kdyz se to da do aliasu, ani to moc neboli...

Radim