emacs-nox v Debianu?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Srpen 23 14:10:59 CEST 1999

On 23 Aug 1999, Milan Zamazal wrote:

>     PS> Kupodivu me jak se zda :-) vzdy tizi neco uplne jineho :-)
>     PS> Nutnost instalovat casti XFree86 i tam, kde zadne XFree86 nikdy
>     PS> nebude (za predpokladu, ze se s emacem nechci prekladat).
>
> Tak to jsem nepochopil, co tě tíží.  Jak tu již padlo, balík Xových
> knihoven má po rozbalení velikost necelé 3 MB, takže ve velikosti
> problém nebude (na systém s jedním 40 MB diskem si asi nikdo nebude
> instalovat Emacs z distribuce, nýbrž vlastní ořezanou verzi).  Možná by
> pomohlo, kdybys uvedl, co přesně je tvůj problém?

Omlouvam se za prechoz dopis, zopakova jsem jen co jsem jiz napsal.
Co mi na to vadi? Ze se me to snazi donutit nainstalovat
casti Xfree86 i tam kde nikdy nebude nic co by je muselo
pouzivat a i v pripade emacsu tam budou jen "aby se
linker nazral a debian zustal cely" :-).

Jak jsem rekl, nevidim v tom problem, emacs si prelozim
sam, X Window cpat na servery nepotrebuji. Jen jsem se
chtel ujistit, ze to nejde jinak a ze se nebudu s emacsem
prekladat zbytecne. tecka. :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic