emacs-nox v Debianu?

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Srpen 23 15:17:03 CEST 1999

    PS> Omlouvam se za prechoz dopis, zopakova jsem jen co jsem jiz
    PS> napsal.  Co mi na to vadi? Ze se me to snazi donutit
    PS> nainstalovat casti Xfree86 i tam kde nikdy nebude nic co by je
    PS> muselo pouzivat a i v pripade emacsu tam budou jen "aby se
    PS> linker nazral a debian zustal cely" :-).

Stejně jako tam jsou další zbytečnosti jako liblockfile, 4/5 kódu
samotného Emacsu, Perl a další věci, které tam jsou, přestože je tam
nikdy nepoužiješ. :-) V tom ti Debian nepomůže a budeš si muset udělat
vlastní distribuci s vlastním (patřičně ořezaným) softwarem.  Doporučuji
začít studiem Antinews v dokumentaci Emacsu. :-)

Jinak mít na serveru Emacs s podporou Xů obecně samozřejmě smysl má,
např. já na servery obvykle přistupuji vzdáleně z pracovní stanice, kde
Xy spuštěné mám.

Milan Zamazal

--
Některé zajímavé free softwarové projekty:
Česká nadace pro podporu free softwaru, http://www.freesoft.cz