Streamovani audia

mIHAU webmaster na tony.cz
Pondělí Srpen 23 17:13:19 CEST 1999

Dobry den,
rad bych na nasem serveru ktery bezi na linuxu rozjel streamovane
vysilani audia. Nemam s tim prakticky zadne zkusenosti a je mozne, ze nekdo z
vas ma a byl by ochoten podiskutovat o tom:

1. Jako asi jediny format vhodny pro servirovani 'masam' se mi jevi real-audio.
Nevite nekdo o nejake free alternative ke komercnimu real serveru? Pripadne
pokud bychom to fakt museli koupit, jede to nekomu z vas a jak?

2. Je mozne, ze na kratsi audio typu 20 sec hudebni ukazky by streamovani
nemuselo byt nutne (snad poslouzi i proste stazeni pres http) - samozrejme to
chce pokus. Ale nepodarilo se mi najit nejaky encoder pro real-audio format na
linuxu - sox to zda se neumi. Nemate nekdo neco takoveho?

Diky
--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)