PPPD - problem

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Úterý Srpen 24 07:10:52 CEST 1999

Zdravím ..

Len tak od pása .. ako vyzerá vaša route table po pripojení. Myslím že
nemáte udanú routu do siete kde chcete pingať.
Mal som podobný (ak nie ten istý) problém a stačilo iba zadať :

route add external_net netmask netmask_external_net gw ip_ppp0

a dopingal som sa všade.

inak z man pppd :

DESCRIPTION
       The Point-to-Point Protocol (PPP) provides a method for
transmitting datagrams over serial point-to-point links.

To znamená že je to protokol, ktorý spája iba dve body.

S pozdravom

D`