pevna IP pro dialup

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Srpen 24 09:14:15 CEST 1999

Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz> wrote:

> 	Nechci se zastavat cifer jako 300MB/s apod., ale Rudo zajimalo by me
> jak moc je, v dnesni dobe multimedii a v dobe, kdy se z vebu stahuje cim
> dal vice audiovizualnich dat, podstatny a o vykonosti rikajici parametr
> rychlost ping-pong routovani?

MB/s nebo Mb/s?

Nekteri pouzivaji pocitace i pro vypocty. A aby nemuseli kupovat
drahe zarizeni, tak si napriklad z par desitek pocitacu delaji
vypocetni clustery. A tady je latence a pocet paketu odroutovanych
za vterinu skutecne velkym problemem. Takze by me docela zajimalo
HW vs. SW reseni.

Ja si nemyslim, ze HW reseni musi byt vzdy drazsi nez SW reseni
postavene na Linuxu a jinych OS. Zalezi na pozadavcich, jake kdo ma.
Pokud mu staci SW, at si ho pouziva. Pokud mu nestaci, at si koupi
specializovany HW. Jak drahe by bylo napriklad postaveni Linuxoveho
routeru s 2 porty 1 Gb/s a 48 porty 100 Mb/s, vnitrni propustnoti
2 GB/s (gigabajty - naddimenzovano), poctem odroutovanych paketu
za vterinu prekracujicim 10 milionu a s mnoha dalsimi moznostmi?
Byla by cena vyrazne pod 7000 Kc na port?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science