Vymena sitovych karet

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Úterý Srpen 24 12:08:57 CEST 1999

On 23 Aug 1999, Lukas Fiala wrote:

> eth0: 3Com 3c9055 Boomerang 100BaseTx at 0xfc40, 00:60:08:cd:a6:93. IRQ 11
>     8k word-wide RAM 3:5 Rx:Tx split , NWay Autonegotiation interface.
>     MII transceiver found at addres 24, status 7849
>     Enabling bus-master transmits and whole-frame receivers.
> 3x59x.c:v.0.99E 5/12/98 Donald Becker...
>
> Jak se zda, tak je to v poradku. Zkousel jsem tu sitovku pomoci Echo serveru
> (pod DOSem) od 3Com a to funguje. Na druhe strane pod Win95 jsem ji rozchodit
> nedokazal, coz jiste neni smerodatne. :-)

Toto se me stalo (3c509), kdyz se tlouklo IRQ sitove karty s jinym
zarizenim.
Jadro sitovku inicializovalo a ifconfigem se dala nahodit. Vse vypadalo,
ze funguje OK.

V konfiguracniho programu sitovky jsem si hral s parametry a pri pokusu
o ulozeni to na me vybaflo, ze stejne
IRQ ma jine zarizeni. Po zmene vse zacalo fungovat.

Nevim, jestli je to vas pripad, mozna vam to pomuze.

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.