Tisk po siti

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Úterý Srpen 24 12:23:03 CEST 1999

	Dobry den,
pri pokusu o tisk po siti se mi nedari vytisknout cokoli na jedne z tiskaren. V
siti mam vsechny tiskarny na HPUX nebo Windows, pouze jedinou nutne potrebuju
pouzivat z Linuxu. Kdyz na ni poslu ulohu z pocitace po siti, a podivam se na
statisiky, dostanu z HP-UX i z Linuxu hlasku:

-----------
tiskarna.domena.cz: lpd: tiskarna Your host does not have line printer access

Waiting for queue to be unabled on tiskarna.domena.cz
-----------

V /etc/hosts.allow jsem nastavil ALL: ALL a stejne to nepomohlo. Prohledal jsem
man stranky, LDP (elektronicka verze, papirovou nemam).

Jeste software:
- HP-UX 10.20
- RH Linux 6.0, tiskarna Videoton (znakova rychlotiskarna puvodne ke SMEPu).

Z lokalu tiskarna normalne jede, nastavena pro tisk je dobre; kdyz byla u toho
HP, tak fachala bez problemu i po siti (jenze HP maj jiny konfiguraky). Bohuzel
nemam cas prolezat internet a sefove jsou znacne mene-vrli.

Diky za kazdou (rozumnou) radu

							Martin Zuber