Shutdown a UPS

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Středa Srpen 25 09:26:44 CEST 1999

On Tue, 24 Aug 1999, David Trcka wrote:

W>Dost blbe. Pokud nemate ATX mainboard, u ktere se da v BIOSu nastavit, ze si
W>ma pamatovat posledni stav nebo zadat vychozi stav (tedy POWER-ON), pak
W>zpravidla po obnoveni elektriny musite masinu zapnout rucne :( pokud si
W>neudelate nejake elektronicke tlacitko s prodlevou, ktere na privod power-on
W>na desce po obnoveni elektriny vygeneruje spinaci impuls.
W>BTW, nema toto nekdo vyresene?

pouzivam 100nF kondenzator paralelne k "softwarovemu" vypinacu. Pracuje
rovnako spolahlivo ako power-on zapnutie na serioznejsich motherboardoch.

	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk