pevna IP pro dialup

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Srpen 24 15:23:53 CEST 1999

> Nikoliv ve flashi, jak se na router slusi. Vzdyt jsem uz vysvetloval, ze
> to neni zadne klasicke PC, zadna disketovka, graficka karta, HDD, ISA a
> pod.

Aha. Takze to nieje standartny linux (PC box,grafika,disketa,disk).
Cize sa to vymyka standartnemu linux-routru o ktorom sa tu bavime.
Je to v podstate CISCO az na to, ze IOS nestoji 40 000Sk ale je zadarmo
:-)
Musim priznat, ze to vase riesenie sa mi paci.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }