pevna IP pro dialup

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Úterý Srpen 24 16:04:26 CEST 1999

On Tue, 24 Aug 1999, Jan Satko wrote:

> Aha. Takze to nieje standartny linux (PC box,grafika,disketa,disk).
> Cize sa to vymyka standartnemu linux-routru o ktorom sa tu bavime.
> Je to v podstate CISCO az na to, ze IOS nestoji 40 000Sk ale je zadarmo
> :-)
> Musim priznat, ze to vase riesenie sa mi paci.

Hmm, jestli jste tedy brojil pouze proti PC HW, tak se musim pripojit.
Samozrejme, ze na klasickem PC se toho moc udelat neda, ale jako bezny
router pro par pocitacu je to OK.

To reseni o kterem mluvim je zase pochopitelne drazsi, ale porad
podstatne levnejsi nez klasicke HW routery. Na druhou stranu je si treba
priznat, ze na linux ci UNIX obecne pomerne zaspal v dynamickem routingu.
Snad prave proto spolupracuji na BIRDu. :-)
(http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/bird.html)

				F.
--
Ondrej Feela Filip