Shutdown a UPS

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Srpen 24 16:02:17 CEST 1999

On Tue, 24 Aug 1999, Jozef Hitzinger wrote:

> rad by som si ujasnil par veci okolo vypnutia pocitaca ked vypadne prud,
> preto budem vdacny za akykolvek komentar k teme. Mam Debian potato,
> smartups a situacia je takato:

> Ako je riesene vypnutie napajania v pripade ATX krabic?

Dost blbe. Pokud nemate ATX mainboard, u ktere se da v BIOSu nastavit, ze si
ma pamatovat posledni stav nebo zadat vychozi stav (tedy POWER-ON), pak
zpravidla po obnoveni elektriny musite masinu zapnout rucne :( pokud si
neudelate nejake elektronicke tlacitko s prodlevou, ktere na privod power-on
na desce po obnoveni elektriny vygeneruje spinaci impuls.
BTW, nema toto nekdo vyresene?

Jina moznost je dimenzovat UPS tak, aby preckala i ten nejdelsi mozny
vypadek. Rekl bych, ze 24 hodin je asi tak maximum, co by nas mohlo potkat
(stalo se behem povodni). Pak asi ani neni treba resit nejaky shutdown.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600