Upgrade na RH6 a knihovny

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Středa Srpen 25 11:03:59 CEST 1999

Pro RedHat 6.0 je dobre pouzit JDK 117v3, ktere je linkovane se stejnou
verzi knihoven jakou pouziva tahle distribuce (glibc2.1, JDK 117v1a byla s
glibc2.0, doufam, ze jsem to ted nepoplet, kdyz tak me nekdo opravi:) )

S ostatnimi aplikacemi nevim, protoze je nepouzivam, ale muze to mit podobne
duvody.

Radim