Upgrade na RH6 a knihovny

mIHAU webmaster na tony.cz
Středa Srpen 25 11:12:39 CEST 1999

>Pro RedHat 6.0 je dobre pouzit JDK 117v3, ktere je linkovane se stejnou
>verzi knihoven jakou pouziva tahle distribuce (glibc2.1, JDK 117v1a byla s
>glibc2.0, doufam, ze jsem to ted nepoplet, kdyz tak me nekdo opravi:) )
>
>S ostatnimi aplikacemi nevim, protoze je nepouzivam, ale muze to mit podobne
>duvody.

Takze pokud nebudu chtit/mit moznost updatovat veskery postizeny sw, melo by
jit nejakym zpusobem pouzit obe verze glibc. Je to realne? Asi to bude chtit
starou glibc z rh51 nekam fouknout (ale nedavat to do /etc/ld.so.conf) a
upravit spousteci skripty aplikaci tak aby se linkovaly s nejak explicitne
specifikovanou knihovnou? Doufam ze moc nekecam, berte mne za mirne chaotickeho
a zatim mirne zkuseneho uzivatele :)
--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)