pevna IP pro dialup

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Středa Srpen 25 14:57:34 CEST 1999

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> Cejka Rudolf wrote:
> : Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> : > 	Merili jsme vykon PC s Linuxem (Celeron @300MHz), je to schopne
> : > odroutovat tak 300 Mbps na ethernetech. Pokud se pridaji ipchains, ...

Dobre - Mbps tedy v tomto pripade znamenalo 300 megabajtu za sekundu (...).
Jednalo se o nejakou multiportovou kartu nebo sirsi/rychlejsi PCI sbernici?

> : Zkouseli jste merit i latenci routovanych paketu? Jak rychly je ping-pong
> : mezi dvema stanicemi, ktere jsou takovym SW routerem propojeny?
> :
> 	Asi o 40% nizsi nez pri propojeni switchem C100. :-)

Konkretnejsi cisla (mikrosekundy) by na sklade nebyla?
Tohle mi nic nerika (a doufam, ze C100 != Centilion 100).

Diky.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science