Staroffice 5.0 a redhat6

mIHAU webmaster na tony.cz
Středa Srpen 25 15:04:28 CEST 1999

>Me jede SO 5.1 na RH6 dobre. Predtim mi jela SO5.0 na RH 5.2 tez dobre.
>Nemusel jsem delat zadne zvlastni ukony. Jen pocesteni, podle Czech
>HOWTO. Nevidim duvod proc by to nemelo jet i v jinych kombinacich.

Mne jel SO50 na rh51 taky OK, ale po upgradu na rh6 to nechce chodit -
pravdepodobne kvuli glibc61... Ani nainstalovat to nejde. Proto mne zajimala
tato kombinace - experimentoval uz jsem s tim a stratil hodne casu. Ale
nevzdaval bych to, pokud by nekdo todle uspesne provozoval. Zatim mam ale
pocit, ze so50 na rh6 proste nejede. A stahovat so51 je pro mne jako
dial-upistu prakticky nemozne, takze si musim pockat na nejake cd.

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)